2n d’ESO C visita Catalunya Ràdio

L’alumnat de 2n d’ESO C el dilluns 29 d’abril visità Catalunya Ràdio.

Catalunya Ràdio els oferí la possibilitat de conèixer les seves instal·lacions per descobrir com es fa la ràdio en català.

Un grup assistí a una secció del programa Els experts, i l’altre, a una d’El matí de Catalunya Ràdio. A continuació, visitaren les instal·lacions de la cadena i tingueren la possibilitat de fer de locutors radiofònics gravant un butlletí de notícies.

Tot allò après a la visita ho aplicaran en el projecte Ràdio Marines d’expressió escrita i comunicació oral, el repte final del qual consisteix a gravar en directe un programa radiofònic en grup davant la resta de la classe.

A continuació, podeu llegir els comentaris d’alguns alumnes sobre la sortida:

“A mi em va semblar molt interessant, a part de divertit. Perquè vam escoltar una rapera, també ens va rapejar. A part de la rapera, van posar música i anaven endevinant qui era el cantant. Després d’assistir al programa en directe, vam anar a fer una volta per tota Catalunya Ràdio i vam fer una pràctica com si fóssim locutors.” M. G. R.

“A mi em va agradar molt, va ser molt divertit anar a veure com fan la ràdio que escolto al meu dia a dia. Em va sorprendre la quantitat de gent que estava treballant, pensava que serien dos o tres, però eren molts més.” I. T. C.

“Jo crec que l’excursió de Catalunya Ràdio va ser una bona excursió: vam veure  una presentació d’una rapera que va ser increïble. En general, em va encantar.

També vam fer de locutors, jo no canviaria res i la faria igual tots els anys.” A. C. L.

“Ha estat molt bé i molt divertida perquè apart que m’agrada la música, vam anar a una sala on hi havia una cantant y ficaven música divertida. En conclusió, m’ha agradat aquesta sortida.” C. C. R.

“Va estar molt entretingut i divertit. El que més em va agradar va ser veure com era Catalunya Ràdio.” J. M. L.

“Me ha gustado Catalunya Ràdio porque me parece súper interesante cómo está montado todo y hay muchas personas trabajando.” J. R. S.