Concurs “Per Nadal, rimar s’ho val”
30/11/20
Consulta’n les bases.
Consulta’n les bases.
L’acte de lliurament de premis del II Concurs de narrativa breu “La Castanya Diabòlica” ha tingut lloc a la biblioteca de l’institut, a l’hora del pati. S’hi han aplegat tots els finalistes del concurs, de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO, i, un cop s’han… Llegeix més»
Torna el Halloween a l’institut i la Comissió de dinamització de la biblioteca del centre ha preparat unes activitats que esperem que us agradin:
Del 26 al 30 d’octubre, participeu en el taller de manualitats de Halloween a l’hora del pati, a l’espai de lectura… Llegeix més»
Desitgem que passeu un bon estiu i que gaudiu, entre altres coses, de la lectura dels tres treballs literaris dels alumnes del centre premiats al llarg d’aquest curs. Esperem que us agradin!
-Tomeu Beltran (1r B): Avui no és el dia, millor demà
Guanyador del 1r ConcurTs JOVE en la categoria primer cicle de l’ESO (El Biblionauta)
-Tomeu Beltran (1r B): Històries de l’avi Narcís
Guanyador del 41è concurs de treballs literaris, socials i científics per a la joventut de l’Alt Empordà en la categoria conte – 1r d’ESO (Òmnium Cultural)
-Miquel Puigbert (2n A): La defensa del monestir
Guanyador del VII Concurs Això Pinta Bé en la categoria d’ESO i Batxillerat (Diputació de Girona)
L’alumne de 1r d’ESO Tomeu Beltran ha guanyat el 1r premi del 41è concurs de treballs literaris, socials i científics per a la joventut de l’Alt Empordà, organitzat per Òmnium Cultural en la categoria de conte – 1r d’ESO per la narració “Històries de l’avi Narcís”. L’edició d’aquest any del concurs estava dedicada a la figura de Narcís Monturiol.
Enhorabona!
Aquests dies estem d’enhorabona, perquè dos alumnes del primer cicle de l’ESO han resultat guanyadors a dos concursos diferents de relats:
En Tomeu Beltran (1r B) ha estat el guanyador del 1r ConcurTs JOVE del web El Bilionauta amb el seu microtuit “Avui no… Llegeix més»
Vuit alumnes de 1r de Batxillerat, repartits en quatre grups, han quedat finalistes al concurs literari Ficcions i, per tant, són candidats a guanyar algun dels premis que cada any es reparteixen entre estudiants de Catalunya, el País Valencià i les Illes Balears. Es tracta de: Gatdeschrödinger (Iván Martínez), fronterencs (Elsa Yeste, Laura Moreno i Victor Masuaute), condaymart (Mariama Conday i Victoria Martínez) i BruFer (Bruno Platas i Ferran Mandado).
Es tracta d’un concurs amb molta tradició al nostre centre en què participen alumnes del centre de 3r i 4t d’ESO i 1r de Batxillerat en el marc de l’assignatura de Llengua catalana i literatura. Els participants han de continuar un fragment d’una novel·la al llarg de tres capítols que van publicant, a mesura que els escriuen, a la pàgina web de Ficcions.
FICCIONS és una iniciativa de l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC) per promoure la lectura i l’escriptura en català entre els joves dels territoris de parla catalana. L’AMIC representa a més de tres-centes publicacions en paper i digitals fortament arrelades al territori.
Felicitem tots els participants i, en especial, els finalistes. Els desitgem molta sort!