Torna el projecte I-Música a 2n d’ESO

El projecte I-Música és una col·laboració entre l’Escola Municipal de Música de la Jonquera i l’institut en què els alumnes de 1r i 2n d’ESO aprenen a tocar un instrument.

Aquest curs, els alumnes de 2n d’ESO, que el curs passat es van iniciar en la pràctica dels intruments de corda (violí i violoncel), han continuat amb els mateixos instruments per tal d’aprofundir-hi una mica més.

A partir del gener, si les mesures sanitàries ho permeten, faran una introducció als instruments de vent i, d’aquesta manera, tancaran els primers dos cursos de l’ESO havent fet un tastet de dos instruments de dues famílies diferents.

Es tracta d’una novetat, ja que, fins ara, els alumnes que a 1r d’ESO començaven amb un instrument de corda el continuaven tocant a 2n i els alumnes del curs següent començaven amb un instrument de vent a 1r i també el continuaven tocant a 2n. Amb aquesta diversificació es vol ampliar el ventall de possibilitats que ofereix el coneixement de la pràctica d’un instrument musical.