Tercera sessió del Club de Lectura

A la tercera sessió del Club de Lectura, que va tenir lloc el passat divendres 5 d’abril, es va comentar “Wolfgang (extraordinari)”, de Laia Aguilar, que serà l’autora convidada a la següent Trobada de Clubs de Lectura de Secundària de l’Alt Empordà, que se celebrarà al mes de maig al Teatre Jardí de Figueres.

La sessió va consistir a buscar notes musicals amagades per la biblioteca que contenien preguntes o reptes que havien de respondre o fer els alumnes de manera cooperativa. Amb les notes aconseguides, calia reproduir una partitura en un pentagrama gegant que va resultar ser l'”Himne de l’alegria”. Finalment, alguns alumnes el van interpretar amb un teclat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *