Speed Meeting a 1r de Batxillerat

Aquest any, els alumnes de 1r de BAT han assistit al primer Speed Meeting de l’equip de tutores i tutors de TdR del centre.

Els alumnes han pogut conèixer les diferents propostes de treball que ofereix cada tutor/a segons el seu àmbit, han pogut consultar aspectes relacionats amb l’elaboració del TdR i han pogut compartir amb ells les seves pròpies propostes i demanar assessorament.

El funcionament d’un speed meeting és senzill: en grups de quatre, els participants han anat mantenint entrevistes amb els diferents tutors i tutores, de manera que s’han pogut conèixer i intercanviar interessos i propostes.

L’experiència ha estat molt ben valorada, tant pels alumnes com pels tutors i les tutores de TdR.