Sortida a Barcelona a Batxillerat

El passat dijous, 14 de març, l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat va anar a passar el dia a Barcelona amb la finalitat de fer les següents activitats:

Primer de Batxillerat: Al matí van visitar la Sagrada Família i a la tarda els del batxillerat humanístic van fer una ruta literària per Ciutat Vella, el Barri Gòtic i el Born, mentre que els del batxillerat científic van visitar la Unitat de Neonatologia de l’Hospital Clínic.

Podeu veure algunes fotos de la sortida en aquest enllaç.

Segon de Batxillerat: Al matí l’alumnat de Llatí va fer una ruta per la Barcino romana, mentre que el d’història va fer-ne una altra pels principals escenaris de la Guerra Civil; a la tarda van visitar el Saló de l’Ensenyament.

Podeu veure algunes fotos de la sortida en aquest enllaç.