Primera sessió del Club de Lectura

Al llarg de la primera sessió del curs 2021-2022 del Club de Lectura, els 20 alumnes que hi van assistir van buscar objectes amagats per la biblioteca del centre, els van relacionar amb els diferents relats del llibre Històries de fantasmes, de Roald Dahl, i van buscar tota mena d’animals fastigosos (de plàstic!) en una olla, que simulava la d’una bruixa, plena de slime. I tot això pràcticament a les fosques, ja que, gràcies a alguns alumnes de Tecnologia, que van preparar uns cartrons a mida, es va poder enfosquir la biblioteca suficientment com per a que els alumnes haguessin d’il·luminar-se amb unes espelmes led. Va ser tota una experiència per als nous membres del Club!