Desenvolupament de la Diada de Sant Jordi

El divendres 22 d’abril, al llarg de tot el matí, va tenir lloc al centre la celebració de la Diada de Sant Jordi, que va consistir en les següents activitats:

Intercanvi de llibres: Els membres del Comitè Ambiental d’Escoles Verdes van organitzar una parada d’intercanvi de llibres al pati que va funcionar al llarg de tota l’estona d’esbarjo (aquell dia va ser de 50 minuts) i en què van participar tant alumnes com professors. Els organitzadors van rebre, a més a més, un llapis molt especial que conté una llavor.

Decoració floral: La decoració de l’institut, amb motius florals, es va coordinar i elaborar des de la matèria d’Educació Visual i Plàstica en els diferents nivells en què s’imparteix. Es van col·locar ornaments florals de cartolina al vestíbul i als passadissos.

Concurs literari i fotogràfic: La Comissió de Dinamització de la Biblioteca va organitzar un concurs literari (de microrelats i haikús) i un de fotogràfic (de bibliopoemes i bookfaces). Les obres van ser exposades al pati al llarg de tot l’esbarjo i tots els membres de la comunitat educativa van tenir ocasió d’escollir les millor obres. Les obres guanyadores es donaran a conèixer a la cerimònia de lliurament de premis de dijous vinent a l’hora de l’esbarjo.

Plantada de flors: Els alumnes de l’Aula d’Acollida es van encarregar d’anar a buscar plantes amb flor al garden i al llarg del matí de divendre les van plantar als testos de l’entrada principal.