Bases dels concursos i tallers de Sant Jordi

CONSULTEU LES BASES DELS CONCURSOS LITERARI I FOTOGRÀFIC

CONCURS LITERARI

➢ Tema: microrelat (relat breu) i haiku (poema breu)

➢ Extensió: microrelat, d’entre 3 i 7 línies; haiku, 3 versos.

➢ Idioma: català o castellà

➢ 1 obra per alumne

➢ Format microrelat: tipus de lletra Arial o Century Gothic, mida 12 i interlineat 1,5

➢ Format haiku: lliure (pot ser en format digital o manuscrit i il·lustrat)

➢ Termini: dijous, 18 d’abril

➢ Lliurament de microrelats: en format digital, per correu electrònic (biblioteca@inslajonquera.cat) amb l’assumpte Concurs literari i l’arxiu en PDF que contingui en el nom la modalitat, barra baixa, el nom i cognoms de l’alumne/a, barra baixa, curs (p. ex.: microrelat_Montserrat Roig_2BAT)

➢ Lliurament de haikus: en format digital, per correu electrònic (biblioteca@inslajonquera.cat) amb l’assumpte Concurs literari i l’arxiu en PDF que contingui en el nom la modalitat, barra baixa, el nom i cognoms de l’alumne/a, barra baixa, curs (p. ex.: haiku_Montserrat Roig) /  manuscrit, lliurament a Consergeria dins un sobre i a l’exterior s’indicarà el nom, cognoms i curs de l’alumne/a.

➢ Categories i premis: 1 premi per cada modalitat (vals de l’Abacus) per categoria:

1. 1r i 2n d’ESO
  2. 3r i 4t d’ESO
  3. BAT
  4. PFI
CONCURS FOTOGRÀFIC

➢ Tema: bookface i bibliopoema

➢ Idioma: català o castellà

➢ 1 obra per alumne

➢ Termini: dijous, 18 d’abril

➢ Lliurament: en format digital, per correu electrònic (biblioteca@inslajonquera.cat) amb l’assumpte Concurs de fotografia i l’arxiu en PDF o JPG que contingui en el nom la modalitat, barra baixa, el nom i cognoms de l’alumne/a, barra baixa, curs (p. ex.: bookface_Francesc Boix_2ESO)

1. 1r i 2n d’ESO
  2. 3r i 4t d’ESO
  3. BAT
  4. PFI

VEREDICTE

El 23 d’abril, d’11.00 h a 11.50 h, es duran a terme les votacions al pati per part de tot l’alumnat i professorat del centre. Les obres estaran numerades i no se’n farà públic el nom dels autors fins al veredicte.

El divendres 26 d’abril, es farà el lliurament de premis: tots els participants rebran la invitació amb les indicacions per assistir a l’acte. Els guanyadors es donaran a conèixer el mateix dia i a la mateixa hora de l’acte.

INTERCANVI DE LLIBRES USATS

La Comissió d’Escoles Verdes, juntament amb el Comitè Ambiental Jonk, coordinaran l’intercanvi de llibres usats en bon estat. Durant l’esbarjo dels dies 15, 16, 17, 18 i 19 d’abril, s’habilitarà una taula al pati on el Comitè Ambiental Jonk gestionarà la rebuda de llibres usats. Cada alumne / docent / personal d’administració i serveis que porti un llibre, rebrà un resguard, que serà la seva moneda de canvi el dia 23. El nombre de llibres màxim a intercanviar és de dos per persona.

El dia 23, hi haurà al pati una taula amb tots els llibres rebuts, i tots aquells que tinguin el resguard, se’n podran endur un.

TALLERS AMB MATERIALS RECICLATS

El dia 23, hi haurà al pati una taula dos tallers que dinamitzaran uns quants alumnes i professores del Comitè Ambiental Jonk:

• Elaboració de braçalets amb els colors de la rosa
  • Elaboració de roses de paper