Circular informativa sobre la vaga

Benvolgudes famílies,

Els afiliats sindicals d’estudiants i la Junta de delegats i delegades d’alumnes del nostre institut han informat als alumnes del centre de la convocatòria de vaga que els ha arribat des de l’organització d’estudiants de secundària pel divendres, dia 27 de setembre de 2019.

D’acord amb la normativa vigent i amb el protocol acordat en el Consell Escolar i com que la majoria del nostres alumnes són menors d’edat, els hem informat de l’obligatorietat que, en aquests casos, els pares autoritzeu per escrit la seva absència del centre i que ho feu en aquest mateix full com a comprovant d’haver-lo llegit.

Aquest comprovant, haurà de ser lliurat 24 hores abans de la convocatòria de vaga.

En qualsevol cas, la regulació legal sobre aquest tema i l’acord adoptat pel Consell Escolar deixa clar que els alumnes de 1r i 2n d’ESO no poden participar en aquests tipus de convocatòria de vaga.

En el cas dels alumnes majors d’edat, ells mateixos podran signar l’autorització.

És important que sapigueu que aquesta vaga no afecta el professorat i que, per tant, els professors estarem totes les hores lectives al centre. És per això que tots aquells alumnes que no participin en la vaga han d’assistir a l’Institut on seran atesos. Així mateix aquells que utilitzen transport escolar tindran aquest servei amb tota normalitat.

Restem a la vostra disposició.

L’equip directiu
La Jonquera, 24 de setembre de 2019