Acte de lliurament de premis del concurs AMIC-Directes

El passat 14 de febrer es va celebrar a Barcelona, a l’Auditori de la Facultat de Comunicació i Relacions Institucionals Blanquerna, l’acte de lliurament de premis del concurs AMIC-Directes i les alumnes de 1r de Batxillerat Marina Ribas, Avril Bella i Marina Andrades van recollir el seu diploma com a alumnes finalistes. La professora del centre Olga Tribulietx, que les va acompanyar a l’acte, va recollir el diploma de reconeixement a l’INS la Jonquera per la seva participació en el concurs.

AMIC – Directes és un concurs de joves creadors de contingut audiovisual en català que dona l’oportunitat als alumnes de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà d’experimentar amb la creació de continguts de manera segura amb l’ajuda de professionals del live streaming en català. És una iniciativa de l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació.

Podeu veure fotos del lliurament de premis aquí.