MATRÍCULA CF GRAU MITJÀ: Fins al 15 de juliol alumnat de continuïtat: TOT l’alumnat que ha finalitzat l’ESO al curs 21-22

RECORDATORI DIES MATRÍCULA CF GRAU MITJÀ: Fins al 15 de juliol (alumnat de continuïtat).
  – Guia en el medi natural i de temps de lleure
  – Atenció a persones en situació de dependència.
(Recordeu que en cas de no formalitzar la matrícula en les dates establertes es perdrà la plaça assignada)

1. Rebeca Bautista Pérez

1. Secretaria

El procés de preinscripció per alumnat de continuítat és per a tot l’alumnat que ha acabat 4t d’ESO el curs 21-22, PQPI i FPB i grau bàsic cursats i superats sense tenir en compte l’any i CAM, prova i altres requisit que tinguin com a màxim 18 anys. Són els que van poder fer la preinscripció a GM entre el 20 i el 26 d’abril.

Tant si venen del nostres centre com si venen d’un altre centre s’han de matricular com a últim dia el 15 de juliol.