Matrícula CFGM Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència

Benvolguts pares, mares i alumnes:

Els informem que entre dilluns 18 i divendres 22 de juliol (resta d’alumnat) el/la seu/a fill/a haurà de formalitzar la matrícula de Cicles Formatius en aquest centre. Podeu consultar la llista d’alumnat de la resta admès  i la llista d’espera d’alumnat de la resta d’alumnat.

Per formalitzar la matrícula heu d’enviar la següent documentació per correu electrònic (a8037176@xtec.cat) :

Per alumnat que es matricula per primera vegada al centre:

Emplenar i enviar la següent documentació (l’heu de descarregar, emplenar i escanejar):

1. Sol·licitud matrícula degudament complimentada per les dues cares (adjunta) i signada.

2. Full d’us de serveis i recursos digitals a l’aula (menors d’edat o majors d’edat, segons
correspongui).

3. Full autorització sortides (només alumnat menor d’edat).

4. Full d’autorització per a l’administració de paracetamol (només alumnat menor d’edat).

5. Full d’autorització d’ús d’imatges.

6. El comprovant d’haver pagat (teniu les instruccions aquí):
 L’assegurança escolar: 1,12 €
 La quota del material escolar: 79,00 €
TOTAL 80,12 €

Els recordem que aquestes quotes voluntàries reverteixen directament sobre l’alumnat: serveixen per al pagament del material d’algunes activitats, alguna sortida, agenda, carpetes, dossiers de fotocòpies etc…

Documentació que cal enviar (en cas d’haver-la enviat durant la preinscripció no cal tornar-la a adjuntar):

1. Resguard del títol d’haver aprovat l’ESO o el certificat d’haver aprovat la prova d’accés a CFGM o el certificat d’haver aprovat el curs d’accés a CFGM.

2. DNI o NIE del/la alumne/a i del pare o la mare si és menor d’edat.

3. Targeta sanitària de l’alumne/a.

4. Llibre de família (només alumnat menor d’edat)

Us informem també que aquest cicle formatiu té tot un seguit de sortides curriculars obligatòries que s’aniran cobrant al llarg del curs. Els pagaments en fraccionaran en 3 terminis.

Atentament,

Clotilde Carrasco
Secretària del centre

Santa Coloma de Gramenet, juliol de 2022

EL PAGAMENT DE L’ASSEGURANÇA ESCOLAR ÉS OBLIGATORI. L’APORTACIÓ A LA QUOTA DE MATERIAL HA D’ESTAR PAGADA ABANS DEL 15 de juliol per a l’alumnat de continuïtat i el 22 de juliol per a la resta.

1. Natalia

Se puede hacer la matriculación en el centro directamente y no por Internet?

1. Natalia

Entonces no hay que ir al centro a llevar ningún tipo de papel? Ni el resguardo del pago de la matrícula?

2. Yolanda Rodríguez pato

Cómo sabes si ya han recibido la matrícula porque lo acabo de enviar ahora mismo gracias