Matrícula CFGM de Guia en el Medi Natural

Benvolguts pares, mares i alumnes:

Els informem que entre dilluns 18 i divendres 22 de juliol (resta d’alumnat) el/la seu/a fill/a haurà de formalitzar la matrícula de Cicles Formatius en aquest centre, Podeu consultar la llista de la resta d’alumnat  i la llista d’espera de la resta d’alumnat.

Per formalitzar la matrícula heu d’enviar la següent documentació per correu electrònic (a8037176@xtec.cat) :

Per alumnat que es matricula per primera vegada al centre:

Emplenar i enviar la següent documentació (l’heu de descarregar, emplenar i escanejar):

1. Sol·licitud matrícula degudament complimentada per les dues cares (adjunta) i signada.

2. Full d’us de serveis i recursos digitals a l’aula (menors d’edat o majors d’edat, segons
correspongui).

3. Full autorització sortides (només alumnat menor d’edat).

4. Full d’autorització per a l’administració de paracetamol (només alumnat menor d’edat).

5. Full d’autorització d’ús d’imatges.

6. El comprovant d’haver pagat (teniu les instruccions aquí):
 L’assegurança escolar: 1,12 €
 La quota del material escolar: 150,00 €
TOTAL 151,12 €

Els recordem que aquestes quotes voluntàries reverteixen directament sobre l’alumnat: serveixen per al pagament del material d’algunes activitats, alguna sortida, agenda, carpetes, dossiers de fotocòpies etc…

Documentació que cal enviar (en cas d’haver-la enviat durant la preinscripció no cal tornar-la a adjuntar):

1. Resguard del títol d’haver aprovat l’ESO o el certificat d’haver aprovat la prova d’accés a CFGM o el certificat d’haver aprovat el curs d’accés a CFGM.

2. DNI o NIE del/la alumne/a i del pare o la mare si és menor d’edat.

3. Targeta sanitària de l’alumne/a.

4. Llibre de família (només alumnat menor d’edat)

Us informem també que aquest cicle formatiu té tot un seguit de sortides curriculars obligatòries que s’aniran cobrant al llarg del curs. Els pagaments en fraccionaran en 3 terminis.

Atentament,

Clotilde Carrasco
Secretària del centre

Santa Coloma de Gramenet, juliol de 2022

EL PAGAMENT DE L’ASSEGURANÇA ESCOLAR ÉS OBLIGATORI. L’APORTACIÓ A LA QUOTA DE MATERIAL HA D’ESTAR PAGADA ABANS DEL 15 de juliol per a l’alumnat de continuïtat i el 22 de juliol per a la resta.

1. Sonia Piñero

Intento buscar la llista d admesos dels nous alumnes i no la trobo, per saber si la meva filla está admesa. Em poden ajudar?

2. Pilar Colón

Buenos días,
    ¿La lista del material necesario para el GM de Actividades en el Medio Natural está disponible?

Gracias.

3. Laura Cristina Cadarean

Buenas tardes
    La lista de libros y si se necesita ordenador quiero saber?
    Para
    Donde encontramos la información

1. MARIA CLOTILDE CARRASCO RUEDA

Buenas tardes,
      La lista de libros está colgada en nuestra pàgina web. Ir mirando las notícias hasta encontrarla. Ahora ya debe quedar tapada por las siguientes.
      De todas formas podeis esperar a la reunión de famílias que se hará y os diran lo que necesitan.

Cordialment

4. Rebeca Bautista Pérez

Buenas!! En la página no veo la hoja de información de lo que costará el CFGM de medi natural y temps de lleure me la podríais enviar gracias

5. Laura plazas

Bon día,hi haurà reunió informativa del curs de guia en el medi ,o es penjarà tota la info en la web?horaris,dia d’inici,etc.. moltes gracies

1. Loly Rayo Martinez

Como sabemos en que clase van ?? Si en el 1 o en el 2…. lo digo porque hay dos horarios en el de GUIAMN y una clase entra a las 8.15h y la otra a las 9.30h , pero sino sabemos en que clase van , no sabemos a que hora entran . Muchas gracias!!!