Preinscripció Règim especial d’esports: CFGM Salvament i Socorrisme

Dates i horaris del curs:

De setembre a desembre del 2024 de 8:15 a 14:45 hores.

Hi ha una oferta inicial de 30 places.

Calendari i procés de matriculació:
  • Presentació de sol·licituds de preinscripció: del 25 d’abril al 3 de maig i del 24 al 30 de maig de 2024
  • Llistes amb el barem provisional: 31 de maig
  • Reclamacions: del 31 de maig al 6 de juny
  • Publicació del barem definitiu un cop resoltes les reclamacions: 7 de juny
  • Sorteig Número desempat: 7 de juny
  • Publicació llista d’admesos: 12 de juny
  • Matrícula: del 4 al 12 de juliol

MOLT IMPORTANT:

Aquest Cicle Formatiu requereix superar una prova específica de la modalitat esportiva a la qual es vol accedir i necessita inscripció prèvia entre l’1 i el 22 de maig de 2024. Sol·licitud d’inscripció a la prova. Pots consultar aquí el calendari i lloc de la prova.

Per fer la preinscripció als estudis esportius per al curs 24-25 (que inicien les classes al setembre) cal:

PAS 1: Descarregar i emplenar sol·licitud de preinscripció i escanejar-la amb la vostra documentació personal DNI de l’alumne, Targeta sanitària de l’alumne, Requisit d’accés (ESO o equivalent més prova específica d’accés) i en cas de menors d’edat adjuntar també: DNI del tutor/a mare/pare, Llibre de família.

PAS 2: Enviar la sol·licitud i la documentació corresponent al correu de la secretaria del centre secretaria@institutlabastida.org

Si necessites ajuda per realitzar aquesta preinscripció o demanar informació addicional pots fer-ho a la secretaria de l’institut a través de:

El nostre correu: secretaria@institutlabastida.org
Trucant al telèfon de l’institut: 93 392 42 61

Aquest CFGM té establert per normativa un preu públic que pots consultar aquí.

Pots obtenir-ne més informació al web de la Generalitat de Catalunya.