ESO

RECOMANEM QUE VISIONEU ELS VÍDEOS 📽 I LLEGIU DETINGUDAMENT TOTA LA INFORMACIÓ 📰 ABANS DE REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ

Com emplenar la preinscripció escolar 🖥💻

Com digitalitzar documents per adjuntar a la preinscripció 📰📄

Com adjuntar la documentació a la preinscripció 📥✏

Informació del procés de preinscripció i matrícula

Informació d’interès (telèfon de consultes de Secretaria)

El nostre codi de centre és 08052888, poseu-lo a la primera opció de la sol·licitud. Aquí podreu comprovar les escoles adscrites al Júlia Minguell.

El curs escolar 2023-2024 la quota satisfeta per les famílies en concepte de material i AMPA, va ser de 60€ que es paga en un únic pagament a través del Banc en el moment de realitzar la matrícula.

Aclariments sobre la preinscripció. IMPORTANT: Heu de tenir en compte que l’adreça on està empadronat/a l’alumne/a ha de coincidir amb el progenitor que realitza la sol·licitud, en cas de separació heu de fer constar com a OVT (Oficina virtual de tràmits) al progenitor amb el qual conviu i està empadronat l’alumne/a, en cas contrari, pot donar error la puntuació de lloc de residència i ens haureu de fer arribar un certificat de convivència o full d’empadronament actualitzat.

CALENDARI ESO 24-25

Explicació del barem (criteri específic, prioritaris i complementaris) 2024-2025

Per fer la sol·licitud de preinscripció dirigiu-vos al següent enllaç del 8 al 20 de març: Sol·licitud de preinscripció ESO 2024-2025

ACLARIMENTS: En les sol·licituds sense certificat digital, se us demana que adjunteu la documentació següent:

– DNI del/la sol·licitant (en aquest cas és el pare, mare o tutor/a legal), fotocòpia o foto per ambdues cares.

– Document de filiació (és el llibre de família, fotocòpia o foto de la pàgina dels pares i de l’alumne/a o partida de naixement de l’alumne/a).

LLISTATS

ACLARIMENT al llistat de puntuació: La tercera columna on especifica germans (1) a la nota al peu posa: germans que demanen plaça pel mateix centre, ensenyament i curs (això vol dir que tinguin germans bessons o no, que entrin al mateix moment a 1r d’ESO en la preinscripció), NO vol dir que tinguin germans matriculats al centre (això ho veureu en la columna de criteris prioritaris 50 punts), segons especificat més amunt al document de barems.

El llistat està ordenat per les 2 primeres lletres del nom, 2 primeres lletres dels cognoms.

Si una vegada revisada la vostra puntuació provisional considereu que no és correcte, podeu fer reclamació. Us passem un vídeo amb les instruccions de com fer-la.

Aquest llistat afegeix el número per al desempat. Si alguna reclamació no s’ha pogut tramitar o la família considera que no s’ha resolt la seva reclamació, pot presentar-ne una altra davant la Comissió de Garanties d’Admissió. Per fer-ho, ja no hi ha tràmit electrònic, s’ha de presentar a la seu de la Comissió o als Serveis Territorials de Barcelona Comarques.

•  Sorteig per establir el número per determinar l’ordre en cas d’empat a les preinscripcions, d’un total de XXX sol·licituds. El número és:

•  Llista ordenada definitiva, per ordre de barem i número de desempat

-Oferta final de places (Darrera actualització, IMPORTANT COMPROVAR-HO!!)

-Alumnat assignat al centre (amb indicació de la 1a petició)

-Alumnat preinscrit al centre (amb indicació del centre assignat – assignats a altres centres)

-Alumnat en llista d’espera

Les famílies de l’alumnat assignat al centre rebreu a partir d’avui (   de juny) i durant la setmana vinent, un correu electrònic amb informació i documentació per a realitzar la matrícula (presencial). Se us assignarà un dia i hora per a realitzar la matrícula i entrevista amb la Direcció del centre. Preguem que respecteu aquesta data i horari. Gràcies.

Llistat d’alumnat matriculat al centre (preinscripció o admissió)