CICLE SUPERIOR AEAO (Ensenyament i animació socioesportiva)

Informació:

Novetat

Aquest any com a Novetat hi ha 2 períodes d’assignació de places i matrícula:

• La primera assignació serà per l’alumnat que li atorguin la 1a opció demanada (que es matricularan del 15 al 18 de juliol).
  • La segona assignació serà per l’alumnat que li atorguin les altres opcions demanades (que es matricularan del 2 al 6 de setembre).
  • Si quedessin places vacants es farà la gestió del 12 al 16 de setembre i la matrícula del 26 al 30 de setembre.

EQUIPARACIÓ DE PLACES OFERTADES PER LA VIA DE BATXILLERAT I TÈCNIC/A DE GRAU MITJÀ

L’alumnat que vulgui accedir al Grau Superior per la via de Batxillerat o tècnic/a de Grau mitjà entraran per la mateixa via amb una reserva de places del 80% de les oferides; D’aquest 80%, el 55% seran per Batxillerat i el 45% per als tècnics/ques de grau mitjà (i aquestes es dividiran en afins i no afins).

Calendari 2024-2025

Documentació i barem

Criteris de prioritat segons vies d’accés

Presenta la sol·licitud de preinscripció (del 24 al 30 de maig de 2024)

LListats:

25-05-2023-Oferta inicial de places

26-06-2023-Llistat amb la puntuació provisional

La llista està ordenada per (2 lletres del nom, 2 lletres dels cognoms). A l’alumnat que no se li ha carregat la qualificació mitjana, haureu de fer una reclamació aquí i adjuntar certificat del centre de procedència amb la nota mitjana (del 26 de juny al 3 de juliol).

06-07-2023-Llistat amb la puntuació (un cop resoltes les reclamacions)

El 42.677 és el número per determinar l’ordre en cas d’empat (números assignats totals: 47.716).

10-07-2023-Llista ordenada definitiva (per ordre de puntuació)

18-07-2023-Oferta final de places

18-07-2023-Llistat d’alumnat assignat al centre (amb indicació de la 1a petició)

L’alumnat assignat rebreu un correu electrònic amb la documentació i informació per a realitzar la matrícula presencialment amb cita prèvia. Preguem que respecteu el dia i hora assignats, moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració.

Llistat d’alumnat assignat a altres centres

Llista d’espera. Aquest curs 2023-2024 el centre no disposa de Llista d’espera, en cas de vacants, aquestes seran oferides a la segona fase d’admissió el mes de setembre.

ACTE PÚBLIC PER A LA GESTIÓ DE LA LLISTA D’ESPERA

Places vacants per a la llista d’espera

Segona fase d’admissió (setembre) De​stinataris: només poden participar en aquesta fase d’admissió les persones que van presentar la sol·licitud de preinscripció i no van obtenir plaça ni per assignació, ni per gestió de llista d’espera i, en el cas dels cicles de formació professional de grau superior, a més, que la qualificació mitjana que consti en la llista ordenada publicada el dia 10 de juliol, sigui igual o superior a 5​.

31-07-2023-Oferta places vacants provisional (2a fase admissió)

05-09-2023-Oferta final de places vacants (2a fase admissió)

08-09-2023-Llistat d’alumnat assignat al centre (2a fase admissió)