ACREDITA’T

Acredita’t Condicionament físic i ioga, convocatòria febrer de 2019.

CALENDARI D’ACTUACIONS

El programa Acredita’t és un procediment que té com a finalitat certificar oficialment els coneixements i les habilitats adquirides mitjançant experiència laboral o altres procediments no formals d’aprenentatge. Aquest procediment et dóna una certificació amb la qual pots arribar a obtenir un certificat de professionalitat, un títol de formació professional (si tens els requisits acadèmics) o les dues coses i facilita, d’aquesta manera, la teva integració laboral, la promoció professional i el reconeixement social. Aquest procés consta de tres fases, tot i que, amb caràcter voluntari, hi ha una etapa prèvia d’informació i orientació.

Per a les consultes podeu accedir al següent enllaç:

(Tingueu present que la informació actualitzada es troba a la part de baix de la pàgina)

ACREDITA’T

Participem al 25è Mercat del Trasto de Badalona!

El proper diumenge, 1 de desembre de 10 a 14 hores, es farà al Parc de les Muntanyetes al barri de Montigalà la 25ena edició del Mercat del Trasto. El Mercat del Trasto és una fira on els ciutadans particulars i associacions sense ànim de lucre poden vendre els seus objectes de segona mà. El mercat té l’objectiu de promoure la reutilització i donar valor als objectes usats que estiguin en bon estat perquè no es converteixin en residus i donin servei a persones que els necessitin.

El Júlia hi estarà present a partir de les 9:30h i ens agradaria la vostra col.laboració perquè aquesta jornada sigui més productiva i ajudem als nostres alumnes amb el projecte de “La guardiola del Júlia”.

Us hi esperem!

Servei Comunitari a 3r d’ESO

Avui els alumnes de 3r d’ESO hem començat les pràctiques de Servei Comunitari amb les escoles de primària del barri. Ens ha agradat molt l’experiència. Dilluns vinent més!!!

Reciclem a 1r d’ESO-D!

En el marc de la matèria de Projectes hem creat els alumnes de 1r d’ESO-D instruments musicals a partir de materials que hem reciclat i unes papereres molt divertides per reciclar paper i envasos a classe.