Acredita’t Condicionament físic i ioga, convocatòria febrer de 2019.

CALENDARI D’ACTUACIONS

El programa Acredita’t és un procediment que té com a finalitat certificar oficialment els coneixements i les habilitats adquirides mitjançant experiència laboral o altres procediments no formals d’aprenentatge. Aquest procediment et dóna una certificació amb la qual pots arribar a obtenir un certificat de professionalitat, un títol de formació professional (si tens els requisits acadèmics) o les dues coses i facilita, d’aquesta manera, la teva integració laboral, la promoció professional i el reconeixement social. Aquest procés consta de tres fases, tot i que, amb caràcter voluntari, hi ha una etapa prèvia d’informació i orientació.

Per a les consultes podeu accedir al següent enllaç:

(Tingueu present que la informació actualitzada es troba a la part de baix de la pàgina)

ACREDITA’T

Reunions amb les famílies. Inici de curs.

Benvolgudes famílies, us recordem les dates de les properes reunions amb les famílies dels nostres alumnes per donar les informacions d’inici de curs.

• 1r i 2n d’ESO: 23 de Setembre a les 18h.
  • 3r i 4rt d’ESO: 24 de Setembre a les 18h.
  • Batxillerat: 30 de setembre a les 18h.

Nou Control d’assistència dels alumnes

Benvolgudes famílies,

Us informem que properament posem en marxa un nou sistema per controlar l’assistència dels vostres fills al nostre centre.

Aquest nou sistema rep el nom de “DINANTIA”, el qual us facilitarà amb una aplicació al vostre dispositiu mòbil l’assistència del vostre fill, avisos del centre, notificacions de sortides, etc.

Per poder incorporar l’App al vostre dispositiu mòbil us facilitem l’enllaç de descarrega:

Ben aviat us informarem del seu funcionament.

Recollida ordinadors 1r ESO

Benvolgudes famílies de l’alumnat de 1r d’ESO,

Us recordem que durant aquesta setmana podreu fer la recollida dels ordinadors dels vostres fills.

L’alumnat que comença els seu cognom de la lletra A fins la lletra L el poden recollir a partir de l’11 de setembre.

Els alumnes amb el seu cognom que comença amb la lletra M fins a la lletra Z a partir del 18 de setembre.

D’aquesta manera tot l’alumnat de 1r d’ESO haurà de portar el seu ordinador el dia 19 de setembre per començar les classes amb ell.

Us facilitem la direcció de la botiga:

• PCBOX BADALONA

c/Francesc Macià 19,

08912 Badalona

Telf: 933 842 151

INFORMACIÓ MATERIALS I DATES INICI CURS 19/20

Les classes començaran:

1r ESO – 12 de setembre. Acollida a les 10h (fins a les 12h)

2n, 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat – 12 de setembre. Presentació a les 10:30h (fins a les 11:30h)

1r i 2n de Cicle Formatiu AEAO (LOE) – 18 de setembre a les 9:30h

Llistat de materials/llibres: