CURS 2024 25

Us deixem l’enllaç a la Secretaria del nostre centre on podreu fer les preinscripcions pel curs 24-25. Aquí anirem actualitzant les diferents informacions sobre les matrícules per ESO i Batxillerat:

ENLLAÇ SECRETARIA

INTERCANVI dels nostres alumnes de 3r ESO A PALERMO

DIA DEL CREPE A LA CANTINA!

♦ ENLLAÇ FORMULARI COMANDA

Donem la benvinguda als alumnes Pràctiques del Màster Universitari de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i batxillerat, Formació professional i Ensenyament d’idiomes (MUFPS).
Durant el mes de Març i l’Abril cinc alumnes de la Universitat de Barcelona i de la Universitat Autònoma de Barcelona (especialitats d’Anglès, Castellà, Educació Física i Dibuix) realitzaran el Pràcticum II sota la mentoria de docents del centre.
Els desitgem una bona tornada al Júlia!

Som LILES!
El Júlia es vesteix de lila

🟪 8 de Març 🟪

El nostre Manifest

als ODS! 📝

La Sang del Júlia 23 ❤️

El 8M en ACA 💜

Activitat pel Dia de la Dona que vam proposar i organitzar des de la Comissió de coeducació i que la vam realitzar a ACA de 1r a 4t d’ESO.