PLA D’ORGANITZACIÓ DEL CENTRE

A partir del 14 de SETEMBRE:

MODEL D’HORARI HÍBRID BATXILLERAT

Per tal de donar resposta a la Resolució de la consellera de Salut i del conseller d’Interior per la qual es publiquen noves mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19, el Departament d’Educació indica que en els centres que imparteixen ensenyaments postobligatoris (batxillerat, formació professional i  ensenyaments de règim especial) han d’aplicar mesures per reduir la presencialitat,  que ha de ser fins a un màxim del 50%.

La mesura organitzativa és la següent:

– 1a quinzena del dimarts 3 al divendres 13 de novembre: 1r de batxillerat assistirà presencialment els dilluns, dimecres i divendres. 2n de batxillerat assistirà els dimarts, dijous i divendres.

– 2a quinzena del dilluns 16 al divendres 27 novembre: 1r de batxillerat assistirà presencialment els dimarts, dijous i divendres. 2n de batxillerat assistirà els dilluns, dimecres i divendres.

– 3a quinzena del dilluns 30 de novembre al divendres 11 de desembre: 1r de batxillerat assistirà presencialment els dilluns, dimecres i divendres. 2n de batxillerat assistirà els dimarts, dijous i divendres.

– La setmana del 14 al 18 de desembre: 1r de batxillerat assistirà presencialment els dimarts, dijous i divendres. 2n de batxillerat assistirà els dilluns, dimecres i divendres.

Els dies no presencials l’alumnat rebrà proposta telemàtica de cada matèria.

MODEL D’HORARI CICLES FORMATIUS

• Els espais en gris fosc signifiquen que aquest mig grup no fan classe.

_____________________________________________________________

MATERIALS CURS 2020-21Aquí teniu els llistats de llibres i material digital per al curs 2020-21, cliqueu a sobre del vostre curs per descarregar o imprimir.

1r ESO

2n ESO

3r ESO

4t ESO

1r BATX

2n BATX

2n Cicle AEAO

“Les Finestres del Batxillerat”

Les Finestres del Batxillerat és una eina amb voluntat de donar servei a tots i cadascun dels alumnes. O sigui que hi trobareu continguts que alguns ja els tenen adquirits i incorporats i d’altres que els convé tenir present. Així mateix, l’alumne valorat acadèmicament de nivell alt també ha de poder comptar amb recursos i info que li aporti valor afegit.

Amb l’alumnat es farà el seguiment i l’acompanyament d’aquesta eina durant tot el curs, via sessions de tutoria  i acompanyament personalitzat, si es demana, comptant amb la participació de la referent d’orientació de primer de Batxillerat, Eli Calero.

Es dedicaran quatre sessions de tutoria distribuïdes en dos trimestres per acompanyar i orientar cada perspectiva de l’alumnat.

Us deixem el seu espai del Sites per més informació:

3r d’ESO i el Dia de la Ciència

L’alumnat de 3r d’ESO ha participat al Dia de la Ciència a les Escoles dins la setmana de la Ciència, enguany virtual, amb el Repte d’epidemiologia i una conferència amb la Dra. Natàlia Rodríguez de l’ISGlobal. Seguirem investigant la propagació aèria del coronavirus amb més base científica!