Programes d’Innovació Pedagògica

L’Institut Júlia Minguell participa en programes d’innovació dins del nostre centre.

• GEP  durada del projecte 2021/22 – 2023/24. La finalitat del programa Generació Plurilingüe és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i capacitant-lo per interactuar amb el món en diverses llengües i de manera crítica.
  • STEAMcat durada del projecte 2021/22 – 2023/24. La finalitat del Programa és generar i potenciar l’interès de l’alumnat d’educació secundària vers les Ciències, la Tecnologia, l’Enginyeria,  l’Art i les Matemàtiques i incrementar la presència de dones i de l’alumnat socialment desafavorit en els estudis i professions STEAM).
  • Formació en tecnologies digitals per a l’aprenentatge.
  • Com a Centre Formador del Programa MUFPS (des del curs 2018/19): Màster Universitari de Formació de Professorat d’educació secundària obligatòria i batxillerat, formació professional i ensenyament d’idiomes.
  • Xarxa de Competències bàsiques (des del curs 2014/15)