Certificat reconeixement equivalència estudis de Català

Documentació per a reconèixer l’equivalència del nivell C1 de Català:

Per poder fer el certificat que homologa els estudis de català a efectes laborals o per a oposicions, podeu fer el tràmit de 2 maneres:

A) Cal que envieu un correu electrònic a la secretaria del centre, a l’adreça a8052888@xtec.cat, amb la següent documentació:

1. Sol·licitud emplenada i signada (que trobareu en aquest enllaç).
    2. Còpia del llibre d’escolaritat de primària i secundària (de totes les pàgines) o de l’historial acadèmic  que acreditin qualificacions de primària i secundària. Cal portar també l’original quan vingueu a recollir el certificat. Si no es té el llibre s’ha de demanar un certificat  a l’escola i/o institut on consti que l’alumne/a no ha estat exempt/a del català en tota l’escolarització de primària i/o secundària (també serveix l’historial acadèmic).
    3. Còpia del DNI
    4. Còpia del títol d’ESO

Quan el certificat estigui fet us enviarem un correu electrònic per avisar-vos quan podeu passar a recollir-lo i us especificarem quina documentació haureu de lliurar-nos.

B) Cal que vingueu al centre amb tota la documentació esmentada en el punt A (sol·licitud inclosa) i presentar-la a Secretaria. Una vegada verificada i comprovada, us farem el certificat corresponent i el rebreu per correu electrònic (el que ens haureu especificat en la sol·licitud), amb signatures digitals i en còpia autèntica.