Xerrada empresarial

El passat dimarts 30 de gener, l’alumnat de 1r CFGS EAS, va tindre el plaer de gaudir d’una xerrada informativa, un any més, per part de Martín Pagliano. Va destacar la importància de les competències pràctiques que els alumnes podran adquirir durant el seu període de formació en empreses, especialment en el marc de la FCT/DUAL del Cicle d’Esports. Va compartir exemples concrets de reptes i èxits en la seva pròpia experiència laboral, oferint una visió realista i enriquidora del món professional del sector.

La xerrada també va proporcionar als estudiants una visió més profunda de les oportunitats que poden trobar en el càmping Tamarit Beach Resort i altres empreses del mateix sector, destacant la rellevància de les pràctiques formatives en aquests contextos específics.

L’alumnat, amb interès i entusiasme, van expressar el seu agraïment pel temps dedicat i van finalitzar la xerrada amb una sensació de confiança i motivació per afrontar els reptes que els esperen en el seu futur professional, amb un enfocament especial en les pràctiques FCT/DUAL del Cicle d’Esports.