Visita d’ex-alumne de PCC

El passat dilluns 22 de gener ens va venir a fer una formació l’exalumne Daniel Pérez, en la qual va fer una tècnica de coloració molt actual. Aquesta formació forma part del projecte del departament del CFGM de Perruqueria anomenada “Apropem les empreses a l’Institut” que es realitza els dilluns.

El Dani va explicar a les alumnes com va ser el seu pas per l’institut i la seva experiència al cicle que va cursar aquí. L’alumnat va participar amb un plec de preguntes que el Daniel els hi contestava amb molta professionalitat.

Moltes gràcies, Daniel Pérez per voler formar part del nostre projecte i venir a col·laborar, esperem i estem més que segures que tindràs un gran èxit com a professional en el nostre sector i et recordem amb molta il·lusió.

Sort en el teu camí, segueix els teus objectius i somnis!!!!