Visita a l’empresa Delgado Estilisme

El passat dimecres 24 de gener hem anat a fer una formació a la perruqueria on la nostra alumna Júlia Bodro està fent la formació en centres de treball. La perruqueria Delgado Estilisme va oferir a la tutora d’FCT del centre anar a fer la formació a la seva empresa, una gran oportunitat per poder compartir amb la Carme i l’Anna dues germanes empresàries del sector amb més de trenta anys d’experiència. Vam anar mig grup i l’altra mig grup anirà el pròxim dimecres aprofitant també una altra activitat que tenim també prevista pel mateix dia.

La formació va ser molt professionalitzadora, ja que ens van ensenyar el nou mètode per tallar els cabells arrissats el mètode curly. Una molt bona experiència que ens va agradar molt fer també la visita a l’empresa i totes les explicacions que ens van donar tant teòriques com pràctiques.

Volem aprofitar per donar les gràcies pel seu temps i la seva paciència a les dues empresàries i germanes bessones Carme i Anna, també amb la col·laboració de la seva treballadora.

Estem molt agraïts amb el suport de les empreses des del departament de perruqueria i donem molta importància aquestes formacions per enriquir nous coneixements actuals a l’alumnat del cicle de perruqueria.