Una xerrada diferent

El passat dilluns 18 de març l’alumnat de 2n CFGS EAS, van tenir l’oportunitat d’escoltar les experiències i consells de Raül Gómez, Bomber de l’Ajuntament de Barcelona. Va compartir la seva visió sobre la professió i els reptes que comporta. Va parlar sobre el procés d’oposició per accedir a aquesta professió, assenyalant la importància de la constància i la dedicació en la preparació dels exàmens i les proves físiques. Va compartir alguns consells pràctics sobre com abordar aquesta etapa i com superar els moments de dubte i frustració que poden sorgir durant el procés.

Els estudiants van mostrar un gran interès durant la xerrada, fent preguntes sobre la vida quotidiana d’un bomber, les seves experiències més impactants i els reptes més comuns que es troben en la seva professió. La visita d’aquest professional va significar una oportunitat única per conèixer, de primera mà, les vivències d’una de les professions més admirades i exigents.
Moltes gràcies per vindre a visitar-nos Raül!!