Tastet del cicle de GMNTLL a l’alumnat de 4t d’ESO
El passat dimecres 29 d’abril, l’alumnat de 2n del GMNTLL va organitzar un petit tastet del cicle adreçat a l’alumnat interessat de 4t d’ESO de l’Institut Josep Tapiró.
Van dissenyar diverses estacions amb activitats que reflectien el que es viu al llarg dels dos cursos.
L’objectiu? Despertar el neguit i la curiositat de l’alumnat de 4t d’ESO i ajudar-los a valorar aquest cicle com una possible opció de futur.



