Sortida a la Cerdanya del CFGM GMNTLL

Els dies 7,8 i 9 de març les/els alumnes de 1r A i B de cicle de Guia en el Medi Natural i Temps de Lleure van visitar les muntanyes de la Cerdanya on van poder treballar diferents continguts pràctics dins de la matèria de la MP5 (guia de muntanya).

Durant aquests tres dies, l’alumnat va desenvolupar competències reals sobre el seu dia a dia i aprenent esports que no tenen al seu abast tan fàcilment.

Entre les activitats van destacar l’esquí nòrdic, les raquetes de neu o diversos tallers com l’ús del piolet i grampons, la detecció de víctimes en allaus o la creació de refugis en la neu.

Una sortida que també serveix per a cohesionar el grup, empatitzar amb els seus companys/es, professors i monitors i adonar-se del gran ventall de possibilitats laborals que ofereix aquest cicle.