MARVEL a l’escola Marià Fortuny

Els estudiants de segon any del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació i Activitats Socioculturals (EAS) han portat a terme amb gran entusiasme, per segon any consecutiu, una jornada de multiesports per uns 60 alumnes de sisè curs de l’escola Marià Fortuny.
Aquesta iniciativa, realitzada com a part del Mòdul Professional 14, destaca el compromís i la capacitat dels estudiants d’EASE per organitzar activitats que combinen l’esport, la creativitat i la interacció social.

L’activitat, que es va dur a terme el passat dimarts 28 de novembre, no només buscava fomentar l’activitat física i la companyonia, sinó que també va submergir els participants en l’apassionant univers dels superherois de Marvel, amb personatges com Iron Man i Spiderman com a protagonistes.

La jornada va incloure una emocionant varietat d’activitats dissenyades per desafiar les habilitats físiques i mentals dels participants. Un circuit de velocitat va posar a prova la destresa i la rapidesa dels petits esportistes, mentre que el treball d’equilibri amb la corda slackline va afegir una dosi d’exigència i diversió.

Un dels moments més destacats va ser el taller de creació de màscares de superherois, on la creativitat dels participants va florir al dissenyar i personalitzar les seves pròpies màscares, portant amb si un tros del món dels herois de Marvel.

Els organitzadors van expressar la seva alegria en veure la participació entusiasta dels alumnes de primària i van destacar la importància d’aquest tipus d’esdeveniments per reforçar els llaços entre diferents nivells educatius.

Felicitem els organitzadors per l’èxit d’aquesta jornada, que sens dubte ha deixat una empremta duradora en tots els participants.