KINGDOM CUP al Joan Ardèvol de Cambrils

Com ja van fer aquest dimarts passat a l’escola Marià Fortuny de Reus, els estudiants de segon any del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació i Activitats Socioculturals (EAS) de l’Institut han demostrat la seva dedicació a l’esport organitzant, per segon any consecutiu, una emocionant jornada esportiva per aproximadament 60 alumnes de primer de l’ESO de l’Institut Escola Joan Ardèvol de Cambrils.

La jornada, que va tenir lloc el divendres 1 de desembre, va ser una experiència única en què els participants es van submergir en diverses disciplines esportives, incloent-hi voleibol, bàsquet, pàdel, futbol, atletisme i circuits d’agilitat. L’activitat no només va promoure l’activitat física i la companyonia, sinó que també va estar envoltada de l’atmosfera competitiva de la famosa Kings League, amb equips emblemàtics com Porcinos FC, Aniquiladores FC, El Barrio, Saiyans, entre d’altres.

A mitjan jornada, mentre els alumnes participants gaudien d’un merescut descans i esmorzaven, els estudiants del cicle van sorprendre amb una exhibició de patinatge i judo. Els joves esportistes van mostrar les seves habilitats davant la mirada atenta dels participants, afegint un toc de diversió i admiració a l’esdeveniment.

El reconeixement als esforços i èxits no es va limitar als equips guanyadors, ja que tots els participants van rebre diplomes en reconeixement a la seva dedicació i esperit esportiu. No obstant això, els dos equips destacats van obtenir un obsequi addicional: una classe gratuïta de judo en el prestigiós Club Tot Judo Reus i una classe gratuïta per practicar qualsevol esport al Club Natació Reus Ploms.

Aquesta iniciativa no només va reforçar els llaços entre els estudiants dels dos instituts, sinó que també va fomentar la passió per l’esport i la competició de manera saludable. Felicitem els estudiants d’EAS pel seu treball diligent i compromís en organitzar un esdeveniment tan exitós i enriquidor.