Festa graduació CF

El passat dijous 1 de juny vam celebrar la Festa de Graduació de l’alumnat de Cicles Formatius. Ens vam acomiadar de la 1a promoció de l’alumnat del CFGM Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure, la 6a del CFGS Ensenyament i Animació Socioesportiva i la 9a del CFGM Perruqueria i Cosmètica Capil·lar.

Com que la família dels Cicles Formatius no para de créixer, aquesta vegada la festa es va realitzar tres actes, un per a cada grup que acomiadàvem.

L’alumnat va estar acompanyat dels seus familiarsprofessorat i l’equip directiu del centre. En cada acte vam sentir els parlaments de la directora, dels tutors i dels representants de l’alumnat de cada grup.

Per a finalitzar, es va projectar un recull d’imatges del pas de l’alumnat pel Tapiró i es va fer entrega de les bandes i fotos de grup. Els actes van acabar amb un petit refrigeri davant de la cantina.

Va ser una tarda carregada de bons moments i molt emotivaDesitgem als nostres alumnes molta sort en la nova etapa que inicien!

Ja formen part de la família del Tapiró, els portarem sempre al ❤️!!!