Curs d’esquí a Andorra

Quan un practica esports outdoor, assumeix la possibilitat de que la meteorologia no sigui la desitjada, i aquelles vacances, dies, caps de setmana o cursos programats, es convertixen en un mal de cap. Doncs…. tot al contrari! Tot el nostre alumnat de 1r EASE ha pogut DISFRUTAR, GAUDIR, APENDRE, VIURE i EXPERIMENTAR durant el curs d’esquí a Andorra (Pal-Arinsal) amb un clima i estat de pistes advers, on han tingut que saber adaptar-se al medi, a l’estat de la neu, incrementant la seva atenció, nivell i experimentar en estat pur, que ÉS i que POT SER l’esquí alpí. FELICITATS NOIS/NOIES!!!! Sense oblidar el treball de les nits d’animació i cohesió de grup, portat a terme a l’hotel.

Gràcies a tot l’alumnat de 1r CFGS EASE, i recordeu que a partir d’ara… Tot és baixada!!!