Xerrada orientativa cicles de família d’Imatge Personal

Aquest passat dimarts 2 d’abril les professores dels cicles de la família d’imatge personal l’Eva i la Mercè, ens van fer una xerrada de tots els cicles que el nostre alumnat pot accedir després de fer el CFGM de perruqueria i cosmètica capil·lar que cursen actualment a l’institut.

Aquesta informació va ser molt interessant per encaminar i orientar al nostre alumnat a seguir amb la seva formació. Es van aclarir dubtes i van saber molt bé de cada cicle tant mitjà com superior la diferència i les seves sortides professionals amb tots els canvis de currículum que ens afecten als cicles formatius pel curs 24-25.

També van parlar de les formacions a les empreses del sector amb l’FCT dual i amb els canvis de les hores a les empreses, cosa que l’alumnat va estar molt interessat.

Gràcies, Eva i Mercè per la vostra professionalitat i simpatia.