Els passats dimecres, dia 1 i 15 de març, l’alumnat de 2n d’ESO han visitat el local dels Xiquets de Reus. Allí, els van explicar com construir un castell i els van guiar perquè ells mateixos ho poguessin provar.
![]() |
![]() |
![]() |
Els alumnes van aprendre a enfaixar-se, els passos per pujar sobre una persona i quina posició han d’adoptar. Finalment, alguns van aconseguir fer un castell de tres persones.
![]() |
![]() |
A més a més, l’alumnat va fer preguntes als Xiquets i van descobrir, per exemple, que els castellers de Reus porten una camisa de color avellana, el fruit sec típic de la nostra ciutat.

Per acabar, els Xiquets de Reus van mostrar als alumnes els millors castells que havien fet fins al moment, com el 3d9f.
![]() |
![]() |
La visita als Xiquets de Reus va ser una activitat molt productiva per als alumnes, ajudant a promocionar els castells a l’Institut Josep Tapiró i també al barri. Ben segur que molts alumnes s’animaran a provar-ho per ells mateixos després d’aquesta experiència única!









