VISITA BIG-FUN MUSEU IL·L USIONS BARCELONA

El passat dimarts 28 de març, tot l’alumnat de 4t d’ESO, acompanyats per les professores de Matemàtiques de 4t, i amb l’ajuda de companys i Coordinador d’Etapa, hem fet una visita al museu de les il·lusions Big Fun de Barcelona.

L’activitat forma part del concurs d’etapa de 4t ESO per a escollir la millor fotografia, que es presentarà al Premi de Fotografia Matemàtica de l’ABEAM (Associació de Barcelona per a l’estudi i aprenentatge de les Matemàtiques).

Tanmateix, com a professorat, ens quedem amb les mirades de felicitat del nostre alumnat, la seva il·lusió i els bons moments, ja que al final… és el que dona sentit a la nostra feina.

Com deia el Mestre Pere Puig i Adam, “Ensenyar i aprendre Matemàtiques pot, i ha de ser, una experiència feliç”.