Tastet d’atletisme

El passat matí de dimecres 31 de març, els alumnes de 1r del CFGS EAS van organitzar i dinamitzar el Tastet d’Atletisme als alumnes de 5è i 6è de Primària de l’Escola Pompeu Fabra de Reus, a les instal·lacions del CN Reus Ploms.

Aquesta és una activitat consolidada que ja arriba a la seva 6ª edició, i que tracta que l’alumnat de 1r del cicle superior d’esports apropa unes proves d’atletisme adaptades a les edats i característiques dels alumnes del Pompeu.

És una feina d’organització prèvia de mesos, dins el MP5 Activitats fisicoesportives Individuals,  on coneixen els alumnes de primària i la seva escola, munten les activitats, i el “dia D” escollit, acullen als alumnes de primària i dinamitzen unes proves d’atletisme, amb escalfament previ, proves de curses, de llançaments, de salts, i entreguen un diploma final de participació.

Va ser un Tastet d’Atletisme molt ben organitzat i dinamitzat pel nostre alumnat, i on els nois i noies de 5è i 6è de primària del Pompeu, van aprendre i disfrutar d’un matí d’esport i activitat física acompanyats pels nostres alumnes, “futurs tècnics esportius”.

Agrair la col·laboració del Reus Ploms i la predisposició d’organitzar esdeveniments en xarxa entre escoles de primària i estudiants dels nostres cicles formatius, on l’aprenentatge sempre resulta ser molt positiu i atractiu.

“Aprenent fent Esport”