Tallers: La màgia del nostre entorn

Si les bruixes eren les primeres a treballar la medicina natural, per què les van perseguir i cremar? L’alumnat de 3r d’ESO han treballat la persecució històrica de les bruixes, com han evolucionat aquests prejudicis fins a l’actualitat, tot aprenent la flora autòctona del Baix Camp, creant un herbari digital i elaborant diferents tipus de productes a partir de les plantes i que els permetrà celebrar la Primera Fira de Mostra del Nostre Entorn!

Taller de cosmètica: L’alumnat va aprendre a fer ungüents. La Berta, que és artesana, ens va explicar quines són les propietats de les plantes del nostre entorn i com es poden aprofitar per fer ungüents i altres tipus de productes cosmètics ecològics i de proximitat.

Taller de remeis naturals: L’alumnat va aprendre alguns dels principals remeis amb les plantes que tenim al voltant i van aprofundir en les dolències. Van sortir molt relaxats del taller!

Taller de cuina: L’alumnat va aprendre a fer olis aromàtics per condimentar de manera saludable i els nostres àpats.

Taller de decoració: L’alumnat va aprendre a utilitzar les plantes del nostre entorn per usos d’ornamentació i aromàtics. Van fer unes composicions molt originals!