Taller de cuina

Els passats 20 i 22 de març els alumnes de 3r C d’ESO del nostre Institut vam gaudir d’un taller de cuina saludable i reaprofitament que va organitzar el Centre Cívic Mitjorn en col·laboració amb l’Ajuntament de Reus i portat a terme per la Sra. Mònica Chica, dietista-nutricionista. Vam preparar dos menús de menjar sa i ho vam preparar juntament amb la gent gran del Centre Cívic Migjorn que es mostraven molt entusiasmats en compartir aquesta grata experiència. Pels alumnes va ser una bona pràctica ja que a més d’aprendre a fer plats van gaudir de moments de caliu i d’intercanvi d’experiències amb avis i àvies implicant-se vivament en l’elaboracióde plats molt senzills de preparar però que requerien un grau de paciència i de cura amb els estris i el menjar i fins i tot d’una bona preparació a l’hora de parar taula.

El primer dia van preparar: coca de recapte, croquetes d’au i coca de poma. El segon dia el menú va ser: amanida variada, fideuà de verdures i macedònia. Tot estava deliciós però sobretot els nostres alumnes van agrair la bona companyia i el bon clima!!!