SCOTTISH DANCING & SONGS

Els propers dilluns 9 i dimarts 10 tindrà lloc el taller de Dansa i Cançons Escoceses a càrrec de David Vivanco per als alumnes de 1r, 2n i 3r ESO, dins el marc d’activitats multilingües que duem a terme des del Departament dè Llengües Estrangeres.

Es tracta d’una activitat d’aproximació a la cultura escocesa, per mitjà de la dansa i de les cançons tradicionals d’aquest país amb que els alumnes fan un tast de la cultura d’Escòcia gràcies a les cançons populars d’origen ancestral, i al “Ceilidh” (es pronuncia /ˈkeɪ.li/), ball tradicional gaèlic que es balla en grup.

L’objectiu és proporcionar als nostres alumnes una oportunitat de comprometre’s en una activitat de dansa junts, en gran grup, i alhora aprendre coses noves i divertides en un ambient d’immersió en llengua anglesa, combinant exercici físic, passos de dansa, pràctica de la llengua i una interacció social positiva. L’activitat serà dirigida per David Vivanco, músic i ballarí escocès que porta més de dotze anys viatjant per tot Europa interpretant cançons i ensenyant balls tradicionals, tant a escolars com a adults.