Poetry Slam “Som Amorós”

Dijous passat alumnes de 1r de BAT van participar en el taller d’escriptura emmarcat dins el concurs Poetry Slam “Som Amorós”, organitzat per les Biblioteques Municipals de Reus. Enguany és la segona edició del Poetry Slam aquesta vegada dedicada a Xavier Amorós, amb motiu de la commemoració del centenari del seu naixement.

Aquest primer taller d’escriptura va ser conduït per Salva Soler, poeta multidisciplinari, campió de l’Estat espanyol i medalla de bronze a la Copa del Món de Poetry Slam 2015 i un dels majors exponents de la poesia escènica i l’Spoken Word a escala internacional.

L’alumnat va escriure el seu poema amb la premissa que incorporés un vers del recull “Poemes Inèdits” de Xavier Amorós. Al segon
taller (14 d’abril) aprendran tècniques d’interpretació i posaran en escena el seu poema.