Pentina’t per a la Marató

Per cinquè any consecutiu els alumnes del cicle de perruqueria i cosmètica capil·lar col·laborant amb la Marató.

Els alumnes reben la xerrada de la Marató per a que estiguin més conscienciats i coneguin la seva finalitat. També s’encarreguen de fer els cartells informatius i de la seva difusió. Acaben el dia 13 de desembre amb el Pentina’t per a la Marató. Es tracta d’una jornada especial on canviem totes les classes per estar tot el mati al taller, on pentinem a tothom que vulgui per un donatiu de 3€. El resultat sempre es molt gratificant tant pels alumnes com per a les professores. Aquest any hem treballat de valent, hem pentinat a 40 persones i hem recollit 185 euros. Aquest any les donacions aniran destinades a la investigació contra el càncer. La investigació dona vida!!

Volem agrair a tothom la seva col·laboració.