Pentinat per a La Marató TV3

El pròxim dia 13 de desembre es portarà a terme una activitat als tallers de perruqueria 1 i 2 per part de tot l’alumnat de 2n de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar, que té com a finalitat recaptar la quantitat més gran de diners per a la Marató de TV3, que aquest any té com a objectiu avançar en la investigació de les malalties cardiovasculars.

Des del mòdul de Màrqueting, l’alumnat de 2n de PCC ha dissenyat un cartell per promocionar l’activitat de Pentinat per a la Marató TV3. El cartell guanyador és el de l’Amal i l’Àfrica.

El passat dijous van sortir per les proximitats de l’Institut a promocionar l’activitat.

Les persones que es vinguin a rentar i assecar només pagaran 3 € que aniran destinats íntegrament a la Marató.

Us hi esperem a totes i a tots!!!