Pati actiu a l’escola Sant Bernat Calbó

Els alumnes de 2n de CFGS EAS dins del mòdul professional MP14 Projecte elaboren, desenvolupen i executen una activitat en col·laboració amb l’escola Sant Bernat Calbó. Tots els dilluns a les 10:30 h preparen diverses activitats lúdiques a l’aire lliure per a la dinamització de l’esbarjo de l’escola. Aquesta consisteix a preparar un seguit de jocs perquè els nens i les nenes puguin gaudir de la mitja hora del pati a través de la cohesió i l’aprenentatge de valors.

L’alumnat de Primària té la possibilitat d’escollir qualsevol de les activitats organitzades pels tècnics del cicle.

En finalitzar les sessions, els tècnics reben una valoració molt positiva per part dels alumnes i mestres. Tot això és molt gratificant i donen ganes de tornar-hi la setmana següent.