Inauguració exposició “Emocions capturades”

El passat dijous 14 de març es va celebrar la inauguració de l’exposició “Emocions capturades” dissenyada i produïda per l’alumnat de 4t d’ESO el projecte RCS en col·laboració amb el Museu de Reus. En l’acte va ser present el Sr. Daniel Recasens, regidor de cultura de l’Ajuntament de Reus, i el Sr. Marc Ferran, director de Museus de Reus, membres del professorat, alumnes i famílies.

Les autoritats van felicitar la feina feta per l’alumnat i el professorat després d’escoltar les explicacions facilitades pels alumnes i de veure l’exposició. Aquesta consta de dues parts. La primera se centra en la part pràctica de l’alumnat i la segona part en les fotografies pensades i realitzades expressament de cara a l’exposició.

Amb aquesta exposició es tanca el cercle, ja que aquest grup va ser el primer que va començar la col·laboració amb el Museu de Reus amb l’exposició “L’altre Tapiró al Museu” en el curs 2020-2021 quan feien 1r d’ESO.

L’exposició estarà oberta al públic fins al 17 d’abril.