I, ME, MYSELF

El passat dijous dia 26 de generva tenir lloc la inauguració de l’exposició I, ME, MYSELF al Centre d’Art Cal Massó.

Es tracta d’una exposició emmarcada dins d’un projecte d’Art i Anglès en què l’alumnat de 4t d’ESO ha treballat la identitat, l’autoconeixement i l’autopercepció a través dels seus autoretrats i de textos sobre records, experiències, rutines, hobbies, desitjos, opcions de futur i opinions. D’aquesta manera es pretén apropar els joves a la ciutat de Reus tot expressant-se en llengua anglesa.

L’acte va comptar amb l’assistència del Regidor d’Educació i Cultura de l’Ajuntament de Reus, el senyor Daniel Recasens, una representació de docents de l’institut, alumnat i famílies, així com alguns mitjans de comunicació regionals, com Canal Reus i el Diari de Tarragona.