Guiatge + acampada a la Mussara

El passat dimecres i dijous, 10 i 11 de maig, els alumnes de 1r A del CFGM GMNTLL van fer una sortida des de l’institut fins a la Mussara fent guiatges per etapes treballades a les diferents MPs. Van arribar al Refugi de La Mussara per a completar els 21 km i més de 1000 m de desnivell positiu. Un cop allà, els alumnes van muntar les seves tendes de campanya i van visitar els avencs de la Febró on van coincidir amb un altre centre de Guia en el Medi Natural de la ciutat de Barcelona.

Per finalitzar el dia, van veure la posta de sol des de la Punta de les Airasses, cim més alt de la Mussara. El dijous al matí, van replegar tot el material i van completar els altres 21 km restants fins a arribar a l’institut. La sortida ha estat un èxit a nivell físic, educatiu i curricular. Els alumnes han pogut treballar i consolidar els continguts de l’Mp4 i Mp5 treballats al llarg del curs.