“Engeguem rotatives” amb 1r BAT

“Engeguem Rotatives” és un taller dinamitzat que es basa en un treball sobre la premsa històrica i com usar-la per poder fer un treball de recerca en el futur.

Aquesta activitat proposada per la Biblioteca Xavier Amorós de Reus permet a l’alumnat de 1r de BAT, descobrir el seu Fons Local a través d’una activitat dinàmica i participativa. Alhora, l’activitat pretén conscienciar a l’alumnat sobre la importància de les fonts primàries locals com a element per poder fer futurs treballs de recerca.

Aquest treball cooperatiu a la Biblioteca ens va permetre apreciar la riquesa del fons local i analitzar alguns exemples del passat i el present. L’anàlisi dels punts de vista ideològics, la construcció de gramàtica de les notícies o bé les tipologies de capçalera … Tot força important per fer una comparativa entre l’ahir i l’avui.