EL TAPIRÓ AL FÒRUM DE JOVES TALENTS

La Carol Ortega i el Fabián López, de 1r de BAT, han participat en el Fòrum de Joves Talents a Berga, des del dia 29 de juny al 2 de juliol.

El Fòrum de Joves Talents, organitzat per la Universitat Politècnica de Catalunya i l’Exploratori del Recursos de la Natura amb el suport del Departament d’Educació, vol premiar els millors estudiants preuniversitaris de Catalunya amb l’objectiu d’incentivar l’estudi de la ciència i la tecnologia entre els joves de l’educació secundària.

El tema d’aquest any ha estat “El Bosc i el Canvi Climàtic”. Els alumnes han assistit a diverses ponències i han realitzat algunes visites. L’últim dia han hagut d’exposar les seves conclusions sobre el tema.

El programa ha estat intens i els nostres dos alumnes han tornat cansats, però molt contents de gaudir d’aquesta experiència única.

Aquí teniu la notícia que ha sortit a la TV del Berguedà.