Donem a conèixer el nostre cicle CFGM GMN

El Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Medi Natural i Temps de Lleure del nostre institut va obrir les portes a l’alumnat de 4t d’ESO del nostre centre i als alumnes de l’Institut del Pi de Burgar perquè poguessin descobrir les diferents opcions de formació que ofereix aquest cicle.

En aquesta jornada, els alumnes van explicar els diferents mòduls que s’estudien durant el cicle i van oferir als assistents la possibilitat de fer un tastet d’activitats com tirolina, escalada, primers auxilis, BTT i orientació.

Els alumnes van gaudir de la jornada i els va permetre conèixer una opció de formació que potser desconeixien.

Volem agrair als alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Medi Natural i Temps de Lleure la seva dedicació i esforç per fer possible aquesta jornada!