Apropem les empreses a l’Institut

Les empreses que col·laboren en la formació del nostre alumnat a l’FCT, també es comprometen amb la tutora de pràctiques a venir a l’Institut a fer una formació als alumnes i així veuen tècniques diferents amb professionals del sector.

El passat dilluns 27 de novembre, ens va visitar el propietari de l’empresa Vico el Miquel Àngel, ens va fer demostració de tallada masculina i després va regalar a tots els alumnes una navalla i un globus per fer una pràctica d’afaitada. Una jornada molt divertida i molt ben aprofitada, ja que el formador els va explicar tota la seva evolució professional fins i tot la seva gran experiència amb l’empresa de tèxtil que té a l’Índia.

Gràcies a professionals com el Miquel Àngel el nostre projecte “Apropem les empreses a l’Institut” pensem des del departament de perruqueria que és un gran repte.