AMBAIXADORS FP TAPIRÓ

El passat dimecres, 23/3/22, 3 alumnes dels nostres cicles, van assistir a la formació on-line de 2h del projecte del departament d’Educació “Ambaixadors FP”.

Aquest projecte, impulsat des de la Direcció general d’FP és una nova estratègia d’orientació i difusió dels cicles de Formació Professional, i el Tapiró no podia quedar-ne al marge, i ens hem adherit a aquest projecte.

Els alumnes “Ambaixadors de la FP del Tapiró” que s’estan formant en aquest projecte són:

-Mònica Díaz, 1r CFGM PERRUQUERIA I COSMÈTICA CAPIL·LAR

-Jordi Munné 1r CFGM GUIA MEDI NATURAL I TEMPS LLIURE

-Mireia castro 1r CFGS ENSENYAMENT I ANIMACIÓ SOCIOESPORTIVA

Agrair sobretot, a aquests 3 alumnes, als seus tutors i professors acompanyants, a la cap de departament de Perruqueria i a la Coordinadora de FP, per la disponibilitat total en fer aquesta formació sobre com comunicar-se i les habilitats necessàries per ser un bon comunicador, aspecte clau en aquest programa d’Ambaixadors FP.

Quina millor manera, que siguin els propis alumnes de FP, els que expliquen el què significa ser un estudiant d’un cicle formatiu.