ACTIVITAT INTER-GENERACIONAL DEL NOSTRE ALUMNAT DE 2n CFGS

ACTIVITAT INTER-GENERACIONAL DELS NOSTRES ALUMNES DE 2N CFGS AMB ELS AVIS DE LA RESIDÈNCIA STSGRUP (Cambrils)

El passat dijous 21 de novembre els nostres alumnes de 2n CFGS van acudir a la Residència STSGRUP de Cambrils per compartir amb els avis diferents activitats que van preparar. Hi va haver diverses tasques: manualitats, ioga, balls i jocs de memòria.

La feina feta per l’alumnat i la seva presentació amb l’excel·lent recepció i predisposició dels avis va ser força positiva i enriquidora. D’aquesta manera, es treballen els vincles entre persones de diferents edats per així fomentar un enriquiment i aprenentatge mutu.

Però no tot va acabar aquí, com acomiadament un grup d’alumnes van presentar un espectacle de malabars i màgia amb el qual els residents van quedar bocabadats.

Agraïm la tasca de l’alumnat i, per descomptat, la magnífica acollida per part de tot el personal de la residència.